még mindig remegek..

2009.01.26. 20:29

Hol ér véget a valóság és hol kezdődik a képzelet? Ki tudja, hol a határ álom és ébrenlét között? Halál és élet között?

Amikor beléptél a szobába, az életembe, minden más elhalványult. Nem érdekelt többé a kötelesség, a dolgom, a hibáim és egyáltalán saját magam. Mikor találkozott a tekintetünk, próbáltam elfordulni, de alig sikerült, és újra, újra és megint csak rád kellett néznem! Nem tehettem mást, amint a csónak sem képes lehagyni a vihart, hiába minden, a vitorla, az evezők. Megfenekleni a nyílt vízen, pontosan ilyen volt, amikor a szemedbe néztem.

Eltűnt a perc, a tér, székem akárha lebegett volna az időtlenség tengerén; biztos nevetséges voltam. Azt sem tudtam, hová rakjam a kezem, a lábam. Vajon észrevetted a lukat a nadrágomon? hogy kapkodva borotválkoztam, vagy hogy nem boxoltam ki a cipőmet? Feltűnt, milyen kényelmetlenné vált hirtelen a ruhám, a tagjaim, a szám? Mintha mindezek ellenem fordultak volna - szándékosan befurakodtak a gondolataim közé, hogy csak rájuk figyeljek, ne legyen egy pillanatnyi nyugtom sem!

És a társaság! rájuk már nem is emlékszem. Tudom, nem érdekelt, vajon mit gondolnak. Kicsit mulattatott, hogy észrevették-e, mennyire elvesztettem irányukban az érdeklődésem. Nem érdekelt a végkifejlet, hanem amikor beszélnem kellett.. Két épkézláb mondat nem jött a számra. Mintha a szavak felkapaszkodtak volna az égig, hogy hozzáláncolják magukat egy felhőhöz, és soha vissza se térjenek. Elveszett a jelentés, a grammatika, és még a téma is a vágy és szenvedély volt! Csak ezek a szavak jutottak eszembe, betöltötték az elmém, a szívem, a szám, és amikor beszélni akartam, minden mondatom elején ott bújt egy elharapott sóhaj.

Tudtam, nem szabadna, hogy bűn, amit teszek. De mégis, azóta fejemből ki nem verhetlek. Üldöz az arcod, a szád; ahogy leülsz, és ahogy felállsz. Folyton csak arra gondolok, hogy a sors lehetőséget csak az utolsó pillanatban adott. És, bár te mindent megpróbáltál, amit adni tudtam, halvány, mint a hajnali árnyék.

A bejegyzés trackback címe:

https://uborkaszezon.blog.hu/api/trackback/id/tr47904601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása