a kilátásaim

2011.09.03. 00:44

már tudom, mi lesz belőlünk. nem akarok részt venni benne. elborzadok, ha eszembe jut. nincs más mód, mint elűzni az érzéseket. kívül vannak, nem én vagyok, máshová tartoznak. ami engem illet, már nem ismerem őket. ne legyen öröm, nyugalom, kedély, ha csak keserűség, harag, tehetetlenség által juthatok hozzá. örülnék, ha önmagában érezném bármelyiket, de nincs boldogság szenvedés nélkül. most értettem meg. hol a felelősségem? az érzelmektől való elfordulás a felelősségtől való elfordulás. én érezni akartam a bánatot, de nem jött. mosolyogni könnyű. soha nem éreztem még mély fájdalmat. mély örömöt sem érezhettem tehát. még mindig érzem a szagát. velem maradt, talán csak ezt őriztem meg belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://uborkaszezon.blog.hu/api/trackback/id/tr843198869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása